ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 202 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10
بهعنوان یک ناظر بیرونی، هرچی بیشتر به آدمها دقت میکنم، چارچوبهای بیشتری درونشون کشف میکنم. گرچه اکثرا بهدنبال آزادی و بیحصر بودن هستند، اما چارچوبهای خودساخته زیادی دارند و گاهی با تعصب خاصی به چارچوبهاشون پایبندند! بهنظرم حتی بیچارچوب بودن هم خودش نوعی چارچوب داشتنه! چارچوب ِ بیچارچوبی! اصلا انگار ذات بشر اینه، ظرفیت بیچارچوب زندگی کردن رو نداره، چرا که در چارچوب خلق شده!عطف به چند پست گذشتهام، هر چی بیشتر فکر میکنم، فارغ از تعاریف و بازی با کلمات، تناقضهای زیادی هم در خودم و هم در دیگران میبینم! شاید بهتر باشه "جمع همزمان اضداد" رو جایگزین "تناقض" کنم!my favorite view: عالی...ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 201 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 211 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10
قبلتر فکر میکردم زندگیم مثل یک خط صاف بوده و هیچ جهش یا سقوط ناگهانی نداشته. اما امروز فکر میکنم انقدر به اتفاقهای خوب و بد وزن عجیب و خاص نمیدم تا پررنگ بشن. همونطور که بدها گذشتن، خوبها هم گذشتن و در لحظه یا ازشون شاد شدم یا ازشون درس گرفتم. اینو در راستای جواب دادن به سوال "خوبترین و بدترین اتفاق زندگیم" کشف کردم.عکس تزیینی :) عالی...ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 235 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10
تب استارتاپ بین جوانها شدید شده! گاهی با استارتاپهایی برخورد میکنم که انقدر خودشون از نزدیک بهش نگاه میکنند و انقدر ایدهشون رو دوست دارند که هیچ کدوم از نقاط ضعفش رو نمیبینند! وقتی سعی میکنیم با واقعیت روبهرو یشن، فکر میکنند که تصمیم داریم خودمون ایدهشون رو با تیم خودمون پیاده کنیم و اصلا نمیشه قانعشون کرد که راه به جایی نمیبرند! بعضی، ایدههای آکادمیک ِ کتابی دارند که روی کاغذ خیلی شیک و جالب توجهه، اما اصلا عملی نیست! اینها هم مقاومت خاصی در مواجهه با مواقعیت دارند! بعضی هم که ایدههای خوبی دارند، توهم ارزش بالا دارند! خیلی از این دسته تیمها، ارزش واقعی رو یک ارزش پایین غیرمنصافانه میدونند! بعضی ایدههای مسخرهای دارند اما انقدر با آب و تاب ازش حرف میزنند که گاهی آدم به هرآنچه که از ایدهشون فهمیده، شک میکنه! کلا وقتی آدمها در موقعیتی قرار میگیرند که قراره در مورد منافعشون قضاوت بشه، خیلی غیرقابل پیشبینی میشن!درس خوندن سخت بودا، چطوری انقدر میخوندم؟! عالی...ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 204 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10